Баранівська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора, державного реєстратора прав на нерухоме майно сектору державної реєстрації відділу організації надання адміністративних послуг Баранівської міської ради.

Вимоги до кандидатів: громадянство України, вища освіта  за спеціальністю «правознавство»,  вільне володіння державною мовою, стаж роботи  у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року, успішне проходження  тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації.

Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії документи, передбачені постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» від 15 лютого 2002 року №169:

–    заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника зі встановленими законодавством обмеження щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
–    заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
–    2 фотокартки розміром 4 х 6 см.;
–    документи про освіту;
–    декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2020 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному вебсайті НАЗК);
–    паспорт громадянина України;
–    довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;
–    письмову згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
–    військовий квиток (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
-    довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності);  
–    копію трудової книжки.

Документи для участі у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: м. Баранівка, вул. Соборна, 20 (2-й поверх каб.№3).

Go to top