ukhybezh-CNzh-TWnleneoetkadeitlvltnopl

Центр надання адміністративних послуг Баранівської міської ради є моделлю інтегрованого офісу, діяльність якого здійснюється виключно через адміністраторів за принципом «єдиного вікна».
  

Основним завданням Центру є  – своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг населенню.
     

До безперечних переваг роботи ЦНАП можна віднести:
•    спрощене й комфортне отримання громадянами адміністративних послуг,
•    протидію корупції та уникнення використання посередницьких послуг,
•    повне інформування клієнтів та відвідувачів  з будь-яких питань,
•    організацію інформаційного обміну даними між службами і повний контроль за здійсненням їх адміністрування,
•    скорочення кількості документів, що подаються замовниками в складі вхідного пакету документів.
    На теперішній час в Центрі громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 285 видів послуг. У тому числі через Центр надаються платні послуги.
Плата за надання адміністративних послуг зараховується до  міського бюджету та до державного бюджету.

Статистика обслуговування                                                                                                          

    Протягом 2021 року до Центру надання адміністративних послуг надійшло 23376 звернень,  а саме:
-    питання місцевого значення (житло, містобудування, земля, благоустрій тощо) -2651;
-    паспортні послуги (вклейка 25-45років) – 23;
-    державний земельний кадастр – 2548;
-    реєстрація речових прав на нерухоме майно – 3388 на суму;
-    реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців -233адмінпослуг, 193 виписки з ЄДР;
-    реєстрація громадських об’єднань – 31;
-     реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання – 8555;
-    адмінпослуги соціального характеру – 5754.

Робота сектору реєстрації місця проживання

Кількість громадян, які були обслуговані працівниками сектору:

За  2021року – 13562 особи, а саме:
зареєстровано місце проживання – 819 осіб;
знято з реєстрації місця проживання – 978 особу;
здійснено перереєстрацію місця проживання – 1850 особам;
видано довідок та витягів з реєстру – 4908 штук;
розглянуто адміністративних справ – 111 справ;
оформлено будинкових книг – 92 шт.;
опрацьовано запитів – 2245;
надано консультацій – 3559.

У  2021 році, на період карантину, сектор жодного дня не припиняв роботу, не обмежував щоденну кількість громадян на прийомі. Більш того, працівники сектору здійснили заходи для створення умов для більшої захищеності працівників та відвідувачів при здійсненні прийому.
Згідно статистики,  навантаження на працівника в 2021 році, порівняно з попередніми роками, значно виросла тому, що в громаді збільшилася загальна кількості громадян (за рахунок смт. Першотравенськ додалося ще  майже 3,5 тисячі громадян).
Ще одним, дуже важливим завданням сектору, є необхідність обробки запитів, які надходять як від державних органів влади, так і від структурних підрозділів Баранівської міської ради. Необхідно зауважити, що запити від державних органів влади містять чіткі строки виконання і працівники сектору жодного разу не порушили термінів при наданні відповідей.

НОВІ АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ

Протягом звітного періоду відбулось збільшення кількості видів послуг, що надаються  ЦНАП.

У соціальній сфері
З метою створення для громадян максимально доступних та якісних умов отримання  послуг соціального характеру проводилась робота щодо запровадження надання послуг соціального характеру через ЦНАП. Запроваджено інтегрування кейсу адмінпослуг соціального характеру, запроваджено практику системної взаємодії між структурними підрозділами соціального захисту населення та ЦНАП з питань якісної організації надання послуг в т.ч. навчань для адміністраторів. Таким чином на сьогодні в ЦНАП протягом 2021 року надавалось 36 послуг соціального характеру.
Організовано прийом жителів(отримувачів соціальних виплат) міста Баранівка щодо прийому пакету документів на всі види соціальної підтримки населення у січні 2021року.
Всього надано 4247 адміністративні послуги за допомогою програмного комплексу
«Соціальна громада» (електронно)
Допомоги- 1814
Субсидії –1924
Пільги - 505
З них 1526 заявників, отримувачів адміністративних послуг соціального характеру жителі міста Баранівка, 2721 адміністративні послуги було надано жителям старостинських округів, сформовано старостами перевірено на рівні посадової особи відділу адміністративних послуг соціального характеру, а також сформовано  працівниками відділу кабінету № 10, які забезпечують прийом громадян сіл Табори, Йосипівка, Жари.
Прийнято безпосередньо від заявників паперових звернень щодо адміністративних послуг соціального характеру– 1507
Зроблено запитів на інформацію про перебування на обліку до Районної філії Баранівського центру зайнятості та інформацію про призначення допомог, розміру доходів отримувачів до Відділу №1 м. Баранівки Новоград-Волинської РДА – 932.
Складено актів обстеження матеріально-побутових умов окремих категорій громадян, які претендують на певний вид адміністративної послуги соціального характеру відповідно до постанови КМУ від 16.01.2019 № 18 зі змінами - 315.
Проведено повідомну реєстрацію галузевих( міжгалузевих) і територіальних угод колективних договорів відповідно до ст.34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, ст. 15 Кодексу Законів про працю  – 14.
Прийнято та опрацьовано реєстрів на передачу справ від старостатів – 544.
Сформовано та передано до Відділу №1 (бек офісу) реєстрів на паперові екземпляри справ в кількості всього -708.
У вересні 2021 року було взято участь в онлайн тренінгу на рівні Міністерства соціальної політики, презентація впровадження програмного комплексу, як краща практика Житомирської області.
У січні 2021 року було підключено до програмного комплексу «Соціальна громада» Першотравенський старостинський округ, проведено навчання в частині роботи з програмним комплексом.
Розроблено та подано на затвердження сесії міської ради інформаційні картки адміністративних послуг соціального характеру в кількості –62.
Опрацьовано звернень громадян в частині надання консультацій – 4264
Щоденні консультації діловодів старостинських округів щодо порядку та організації прийому громадян в частині надання адміністративних послуг та повідомлення про їх рішення.
Замовлено на сайті ДП Інформаційно – обчислювальний центр Міністерства соціальної політики два модулі для встановлення програмного комплексу в старостатах Йосипівки,Жари.

 

Комплексна послуга  “ЄМалятко”
                                                                                                              
        З метою забезпечення реалізації експериментального проєкту      
  “єМалятко” Центр надання адміністративних послуг  приєднався до загальнодержавного проєкту метою якого є спрощення отримання державних послуг, допомога батькам немовляти уникнути бюрократії та надати можливість займатися приємними сімейними турботами замість тяганини з документами.  
Щоб отримати послугу, батькам буде необхідно мати при собі паспорти, ІПН (за наявності), медичне свідоцтво про народження та 20 вільних хвилин для заповнення заяви з адміністратором.
Впровадження послуги єМалятко реалізується Міністерством цифрової трансформації України за підтримки програми EGAP (Швейцарська Конфедерація та Фонд Східна Європа), SURGe за підтримки Уряду Канади, проєкту EGOV4UKRAINE, що є частиною програми U-LEAD з Європою.

Послуги регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області

З метою задоволення потреб та інтересів мешканців територіальної громади до переліку послуг ЦНАП було включено послуги регіонального сервісного центру МВС в Житомирській області та підписано угоду про співпрацю.
Пересувний центр виїжджає за графіком у м Баранівка і надає громадянам найбільш поширені адміністративні послуги сервісних центрів МВС: реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, заміна посвідчення водія, видача міжнародного посвідчення водія, а також прийом запитів на отримання довідок про відсутність судимостей. Це вперше, коли не громадяни мають їхати за отриманням державних послуг, а державний сервіс рухається до громадян. За два виїзди  у 2021 році надано 28 адміністративних послуг мобільним сервісним центром МВС.



Навчання

 Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності адміністраторів. Адміністратори ЦНАП постійно підвищують свій рівень кваліфікації шляхом участі в онлайн семінарах, які організовують Мінцифра та на цифровій платформі “Дія” . Після участі в навчанні адміністратори ЦНАП отримали відповідні сертифікати.



Покращення функціоналу
   З метою організації системи доступності адміністративних послуг Центром надаються послуги не лише мешканцям міста. Так, низка видів послуг надаються мешканцям і суб’єктам господарювання інших населених пунктів..
 Також для створення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень у межах Баранівської міської об’єднаної територіальної громади утворено 10 віддалених місць для роботи адміністраторів ЦНАП, у яких обслуговування здійснюють старости-адміністратори відповідних сіл та селищ.
Для оплати послуг в приміщені ЦНАП встановлено платіжний термінал, в якому можна здійснити оплату адміністративних послуг, а саме: за  реєстрацію місця проживання, реєстрацію нерухомого майна, послуги ДЗК, сплатити комунальні платежі, здійснити поповнення мобільного, інтернет зв’язку, сплатити земельний податок з фізичних осіб та  здійснити інші платежі.
Відвідувачі мають можливість скористатись безкоштовним WI-FI.


Карантин
    Відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу  проводяться відповідні заходи, а саме:
- постійно проводиться дезінфекція приміщень;
- громадяни з ознаками вірусної хвороби до приміщення не допускаються;
- працівники та відвідувачі  повинні перебувати в приміщенні  тільки в захисній масці, у тому числі виготовленій самостійно, або респіраторі;
- очікування відбувається ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м).

Весь час, поки триває карантин, з метою недопущення розповсюдження коронавірусної хвороби, збереження здоров’я та забезпечення безпеки працівників і оточуючих людей, враховуючи рекомендації Мінцифри прийом  здійснюється з дотриманням всіх санітарних норм.

Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com