У відповідності до положень ст.15 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», положень «Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу», затвердженого  Постановою Кабінету Міністрів України №432 від 10.05.2018р. (із змінами згідно Постанови Кабінету Міністрів України №361 від 24.04.2019р.), з урахуванням протоколу засідання аукціонної  комісії №2 від 02.09.2020р.
       1). Організатор аукціону:
 Відділ містобудування, архітектури, земельних відносин та комунальної власності Баранівської міської ради  (12701, Житомирська область Баранівський район м.Баранівка вулиця Соборна, 20, код ЄДРПОУ: 42656617).
        1.1Координати організатора аукціону:
Адреса: 12701, Житомирська область Баранівський район м.Баранівка вулиця Соборна, 20
контакти комісії: (04144 4-21-87); контактна особа – начальник відділу містобудування, архітектури, земельних відносин  та комунальної власності  Баранівської міської ради електрона адреса:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
     Час та місце огляду об’єкта малої приватизації комунальної власності, а саме: частини адміністративного будинку сільської ради (с.Суємці): понеділок - п’ятниця з 08.00 год. по 17.00 год. за адресою: вул. Савчука Дмитра, 2 с. Суємці, Баранівського району, Житомирської області.
        2). Інформація про об’єкт малої приватизації комунальної власності:
        2.1. Опис об’єкта приватизації комунальної власності:
        - нежитлові приміщення являються частиною адміністративної будівлі сільської ради площею 247,7м.кв., що знаходяться за адресою: вул, Савчука Дмитра, 2, с.Суємці, Баранівського району, Житомирської області (фотографічне зображення та план об’єкту додаються).
        - реєстраційний номер об’єкта: 1158201818206, форма власності – комунальна, власник – Баранівська міська рада, код ЄДРПОУ 04344386, дата реєстрації права комунальної власності – 26.01.2017р.
        2.2. Балансоутримувачем нежитлової будівлі являється Баранівська міська рада Баранівського району Житомирської області, код ЄДРПОУ: 04344386, адреса: (12701, Житомирська область, Баранівський район, м. Баранівка вулиця Соборна,20 тел.(04144) 3-10-21.

    Об’єкт малої приватизації комунальної власності - нежитлові приміщення являються частиною адміністративної будівлі сільської ради площею 247,7м.кв. Будівля двоповерхова, цегляна, окремо розташована, прямокутна в плані. Загальна площа приміщень, що пропонується для малої приватизації шляхом проведення аукціону складає 247,7м.кв. з них приміщення площею 3,8м.кв. та сходова клітка площею 15,0м.кв., які розташовані на першому поверсі та всі приміщення другого поверху площею 228,9м.кв.

    Нежитлові приміщення площею 15,5м.кв. та 19,6м.кв. являються частиною запропонованої до малої приватизації частини адміністративної будівлі сільської ради с. Суємці та знаходяться в оренді ТОВ «БТТ Агро» договір №1 від 15.06.2017 (продовжений додатковою угодою №41 з 16.03.2020 по 16.12.2022).
    Продаж об’єкту малої приватизації, а саме: частини адміністративної будівлі сільської ради с. Суємці загальною площею 247,7 кв.м. здійснюється без земельної ділянки.

    3) Інформація про аукціон:
     Із врахуванням прийнятих Баранівською міською радою Баранівського району Житомирської області рішень:
•    від 12 березня 2019р. № 1782 «Про затвердження Порядку подання та розгляду заяв про включення об’єктів комунальної власності Баранівської міської  об’єднаної територіальної громади до переліків об’єктів, що підлягають приватизації  та затвердження Положення про діяльність аукціонної комісії для продажу об’єктів малої приватизації комунальної власності Баранівської міської  об’єднаної територіальної громади»;
•    від 26 червня 2020р. №2918 «Про включення до переліку об’єктів комунальної власності, що підлягають приватизації в 2020 році»;
•    від 28 серпня 2020р. №2971 «Про затвердження звіту про незалежну (експертну) оцінку частини адміністративного будинку сільської ради (с.Суємці)»;
     3.1. Спосіб проведення аукціону:
а). Аукціон з умовами:
Дата проведення аукціону: 28.09.2020р., час проведення визначається електронною торговою системою автоматично;
Стартова ціна об’єкта: 235358 грн. 00 коп. (двісті тридцять п’ять тисяч триста п’ятдесят вісім гривень нуль копійок) без урахування ПДВ.
Крок аукціону на рівні 1 % стартової ціни, що становить: 2353 грн. 58 коп. (дві тисячі триста п’ятдесят три гривні п’ятдесят вісім копійок).
Розмір гарантійного внеску становить: 10 відсотків стартової ціни продажу об’єкта – частини адміністративної будівлі сільської ради с. Суємці, а саме: 23535грн. 80 коп. (двадцять три тисячі п’ятсот тридцять п’ять гривень вісімдесят копійок).
Розмір реєстраційного внеску становить:  0,2 розміру мінімальної заробітної плати станом на 01 січня поточного року, а саме: 944 грн. 60 коп. (дев’ятсот сорок чотири гривні шістдесят копійок).
       Заява на участь в електронному аукціоні повинна містити закриту цінову пропозицію та подається протягом всього часу з моменту опублікування інформаційного повідомлення в електронній торговій системі до закінчення кінцевого строку прийняття заяв закритих цінових пропозицій. Кінцевий строк подання заяв на участь в електронному аукціоні встановлюється електронною торговою системою автоматично в проміжки часу з 19.30 год. до 20.30 год., що передує дню проведення електронного аукціону.         
       У разі реєстрації лише одного учасника на аукціоні з умовами, а також аукціоні зі зниженням стартової ціни – орган приватизації приймає рішення про приватизацію шляхом викупу безпосередньо таким учасником на підставі ст.15 Закону України «Про приватизації державного та комунального майна».
       У разі якщо об’єкт, який пропонувався до продажу на аукціоні не продано, проводиться повторний аукціон із зниженням стартової ціни на 50 %.
Період між аукціоном з умовами та аукціоном зі зниженням стартової ціни становить 20 календарних днів від дати опублікування повідомлення в електронній торговій системі (ЕТС).

      б). Аукціон зі зниженням стартової ціни:
Дата проведення аукціону: через 20 календарних днів, оголошується ЕТС автоматично.
Стартова ціна об’єкта: 117679грн. 00 коп. (сто сімнадцять тисяч шістсот сімдесят дев’ять гривень нуль копійок) без урахування ПДВ.
Крок аукціону на рівні 1% стартової ціни, що складає: 1176грн. 79 коп. (одна тисяча сто сімдесят шість гривень сімдесят дев’ять копійок).
Гарантійний внесок для участі в аукціоні становить: 11767 грн. 90 коп. (одинадцять тисяч сімсот шістдесят сім гривень дев’яносто копійок).
Реєстраційний внесок за участь в аукціоні становить: 944 грн. 60 коп. (дев’ятсот сорок чотири гривні шістдесят копійок).
             Заява на участь в електронному аукціоні повинна містити закриту цінову пропозицію та подається протягом всього часу з моменту призначення дати аукціону електронною торговою системою до закінчення кінцевого строку прийняття заяв закритих цінових пропозицій. Кінцевий строк подання заяв на участь в електронному аукціоні встановлюється електронною торговою системою автоматично в проміжки часу з 19 год. 30 хв. до 20 год. 30 хв., що передує дню проведення електронного аукціону.
             У разі якщо об’єкт не продано на повторному аукціоні із зниженням стартової ціни на 50 відсотків, проводиться аукціон за методом покрокового зниження стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій зі зниження стартової ціни, визначеної згідно з правилами, встановленими статтею 22 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», на 50 відсотків.
            Період між аукціоном зі зниженням стартової ціни та аукціоном з покроковим зниженням стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій складає 20 календарних днів від дати опублікування інформаційного повідомлення в ЕТС.
     в). Аукціон з покроковим зниженням стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій:
Дата проведення аукціону: через 20 календарних днів, оголошується ЕТС автоматично та розпочинається не раніше 9 год. 30 хв.
Стартова ціна об’єкта: 117679 грн. 00 коп. (сто сімнадцять тисяч шістсот сімдесят дев’ять гривень нуль копійок) без урахування ПДВ.
Крок аукціону на рівні 1% стартової ціни, що складає: 1176 грн. 79 коп. (одна тисяча сто сімдесят шість гривень сімдесят дев’ять копійок).
Встановлена кількість кроків в аукціоні з покроковим зниженням стартової ціни та подальшого подання цінових пропозицій становить 5 (п’ять).
Гарантійний внесок для участі в аукціоні становить: 11767 грн. 90 коп. (одинадцять тисяч сімсот шістдесят сім гривень дев’яносто копійок).
Реєстраційний внесок за участь в аукціоні становить: 944 грн. 60 коп. (дев’ятсот сорок чотири гривні шістдесят копійок).
         Заява на участь в електронному аукціоні повинна містити закриту цінову пропозицію та подається протягом всього часу з моменту призначення дати аукціону електронною торговою системою до закінчення кінцевого строку прийняття заяв/закритих цінових пропозицій. Кінцевий строк подання заяв на участь в електронному аукціоні встановлюється електронною торговою системою з 16 год. 15 хв. до 16 год. 45 хв. дня проведення аукціону.

        3.2 Аукціон проводиться відповідно до «Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об'єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу», затвердженого Постановою КМУ від 10.05.2018 № 432 (зі змінами).

Додаткові умови продажу:
    - Подальше використання об’єкта приватизації має становити офісні приміщення.
    - Переможець зобов’язаний  дотримуватись санітарно-екологічних та протипожежних норм експлуатації об’єкта та утримувати прилеглу  територію об’єкту у належному санітарному стані.
    - Переможець зобов’язаний відшкодувати Баранівській міській рада витрати пов’язані із виконанням заходів з оцінки об’єкта в суму 2200 грн.(дві тисячі двісті гривень 00 копійок) без ПДВ.
Реквізити: Баранівська міська рада
р/р UA038201720344230008000041179
ДКСУ м.Київ     МФО 820172
код ЄДРПОУ 04344386
(Відшкодування за виготовлення звіту незалежної оцінки адміністративної будівлі сільської ради с. Суємці, Савчука Дмитра 2, 2200 грн.)
   - Переможець несе усі витрати пов’язані з нотаріальним посвідченням договору купівлі – продажу об’єкта нерухомого майна.
   - Право власності на земельну ділянку під об’єктом нерухомого майна не переходить до Переможця  за результатами даного аукціону.

Рахунок для зарахування гарантійного та реєстраційного внеску:
 УК у Баран. р-н /отг м.Баранівка /31030000/
 UA438999980314151905000006713
 код ЄДРПОУ 37573026
(Кошти від відчуження майна, що належить  АРК та майна, що перебуває  у комунальній власності)
        
 До участі в аукціонні не допускаються особи на яких поширюються обмеження визначені частиною 2 статті 8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».
      Відповідальність за недостовірність, неповноту поданих документів, а також обов’язок довести відсутність ознак, передбачених частиною 2 статті 8 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», покладається на покупця.
        Для участі в електронному аукціоні особа, яка має намір взяти участь у ньому через свій особистий кабінет здійснює подання заяви на участь в електронному аукціоні шляхом заповнення електронної форми і завантаження електронних копій документів та сплачує реєстраційний та гарантійний внески на рахунок оператора електронного майданчика.

     3.3. Приймання та реєстрація заяв на участь в аукціоні проводиться відповідно до частини 7 статті 14 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» та Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об'єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженого постановою КМУ від 10.05.2018 № 432 (зі змінами).
До заяви на участь у приватизації об’єкта малої приватизації подаються:
1) для потенційних покупців - фізичних осіб - громадян України - копія паспорта громадянина України;
2) для іноземних громадян - копія документа, що посвідчує особу;
3) для потенційних покупців - юридичних осіб:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань України - для юридичних осіб - резидентів;
- документ про реєстрацію у державі її місце знаходження (витяг із торговельного, банківського або судового реєстру тощо), засвідчений згідно із законодавством держави його видачі, перекладений українською мовою, - для юридичних осіб - нерезидентів;
- інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Якщо особа не має кінцевого бенефіціарного власника, зазначається інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника і про причину його відсутності;
- остання річна або квартальна фінансова звітність;
4) документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску, а також документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску в розмірі 10 відсотків стартової ціни з рахунка потенційного покупця, відкритого в українському або іноземному банку (крім банків держав, внесених FATF до списку держав, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом), на рахунок, оператора електронного майданчика, через який подається заява на участь у приватизації;
5) письмова згода потенційного покупця щодо взяття на себе зобов’язань, визначених умовами продажу.
        3.4. З моменту переходу права власності на об’єкт приватизації покупець, який придбав об’єкт малої приватизації, зобов’язаний виконати всі умови договору купівлі-продажу об’єкта приватизації, (у відповідності до ст.26 ЗУ «Про приватизацію державного і комунального майна»).
Виключними умовами для розірвання договору купівлі-продажу об’єкта приватизації в порядку, передбаченому законодавством, є:
1) несплата протягом 60 днів коштів за об’єкт приватизації з дня укладення договору купівлі-продажу відповідно до його умов;
2) невиконання умов продажу об’єкта і зобов’язань покупця, визначених договором купівлі-продажу, в установлений таким договором строк;
3) подання неправдивих відомостей;
4) сплата за об’єкт приватизації коштів, отриманих з порушенням вимог законодавства, яке регулює відносини у сфері запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
5) продаж або в інший спосіб відчуження покупцем приватизованого об’єкта особам, визначеним частиною 2 статті 8 Закону України «Про приватизацію державного та комунального майна», протягом виконання зобов’язань за договором купівлі-продажу.
Договір купівлі-продажу повинен містити положення щодо відповідальності (звільнення від відповідальності) у разі виникнення форс-мажорних обставин (стихійне лихо, обставини непереборної сили тощо).
    На вимогу однієї із сторін договір купівлі-продажу може бути розірвано, у тому числі за рішенням суду, в разі невиконання іншою стороною зобов’язань, передбачених договором купівлі-продажу, у визначені строки або визнано недійсним за рішенням суду.
    У разі розірвання в судовому порядку договору купівлі-продажу у зв’язку з невиконанням покупцем договірних зобов’язань приватизований об’єкт підлягає поверненню в комунальну власність.
    Контроль за виконанням умов договору купівлі-продажу, укладеного за результатом проведення аукціону здійснює відділ містобудування, архітектури, земельних відносин та комунальної власності Баранівської міської ради Баранівського району Житомирської області.














Go to top