Члени виконавчого комітету заслухали та взяли до відома звіт директора КУ «Агенція місцевого органічного розвитку «АМОР» Інни Менчинської про роботу за 2022 рік. Інформація про діяльність комунальної установи постійно висвітлюється у соціальній мережі Фейсбук, де створено сторінку Агенції.

Також було взято до відома інформацію про роботу із зверненнями громадян в Баранівській міській раді за 2022 рік. За звітний період отримано 337 звернень громадян. З них вирішено позитивно 234, надано роз’яснення 44 заявникам та 4 заявникам відмовлено, по 55 зверненнях на звітну дату не настав контрольний термін виконання. Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Баранівської міської ради і знаходиться під постійним контролем керівництва.

На засіданні затверджено розпорядження міського голови, погоджено:
- виплату одноразової матеріальної допомоги мешканцям громади (загальна сума 38 тис.грн),
- виплату допомоги на поховання (загальна сума 1тис.грн),
- тарифи на платні стоматологічні послуги, які надаються КНП «Баранівська ЦРЛ» (попередні тарифи затверджувались три роки тому),
- зняття з квартирного обліку громадян у зв’язку зі смерттю,
- присвоєння поштової адреси об’єктам нерухомого майна,
- надання дозволу на встановлення тимчасових споруд.

Члени виконкому розглянули і прийняли відповідні рішення щодо 7 питань порядку денного, які стосуються захисту прав дітей.

Вирішено звернутися до Служби автомобільних доріг у Житомирській області та департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної військової адміністрації про прийняття ними рішення про обмеження (заборону) проїзду великовагових транспортних засобів по вулицях населених пунктів Баранівської міської територіальної громади  на період до 01.04.2023 року.

 

  • mDSC_0330
  • mDSC_0340
  • mDSC_0343
  • mDSC_0347
  • mDSC_0350
  • mDSC_0357
Go to top