Наша група – велика , щаслива родина,
зігріта любов᾽ю в ній кожна дитина.

Як чудово, що у нашому житті  є діти!  А ще краще, що саме нашому дошкільному  навчальному закладу «Буратіно»  надано право відкрити двері у неповторний світ знань, формувати почуття власної гідності, розвивати творчість, інтелект.

Дитинство є стрижневим фундаментом усього майбутнього життя людини. Головною метою роботи  нашого закладу освіти є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового й духовного розвитку.

Упродовж 2020-2021н.р.  освітній процес дошкільного закладу був спрямований на вирішення річних завдань:
1. Мовлення як особлива форма діяльності дитини, особливий результат її зусиль в освоєнні життєвого простору.
2. Здійснювати психолого-педагогічну просвіту батьків щодо розвитку дітей дошкільного віку.

Вихователь Бабій О.О., музичний керівник Кирилюк М.І. відповідно до блочно-тематичних циклів організовували цікаві заняття, прогулянки, екскурсії, подорожі, під час яких малюки мали нагоду крок за кроком рухатись від простих до більш складних завдань.

У процесі вивчення стану роботи з мовленнєвого спілкування дітей були проведені інтегровані заняття: «Вітаміни восени» (Бабій О.О.), «У гості до гриба Боровичка» (Муравська О.М.); музично-ритмічне заняття з використанням методики Карла Орфа «Музика осені» (Кирилюк М.І.). Заняття допомагають дітям оволодіти розмовною побутовою мовою, досить вільно спілкуватися з дорослими та однолітками.

У закладі протягом року працював гурток «Вчимося читати» за методикою Л. Шелестової, де діти з великим задоволення вивчали букви. Ігрові завдання допомогли всебічно розвиватися, розширювати знання про навколишній світ, розвивати логічне мислення, удосконалювати навички різних видів діяльності (малювання, ліплення, вирізання, конструювання тощо), збагачувати словниковий запас та уявлення про навколишній світ.

У нашому дошкільному закладі створено комфортний освітній простір, який дає можливість кожній дитині відкривати для себе щось нове та цікаве, розкрити свій творчий потенціал. Усі приміщення закладу естетично оформлені, затишні, оснащені новими зручними меблями, створено розвивальне середовище для дітей.    Осередки  всебічного  розвитку дитини постійно оновлюються: спортивний,  ігровий, природознавчий ,образотворчої діяльності, народознавства, музичний, художнього слова, театралізований, розвивального  навчання, пошуково-дослідної  діяльності,  куточок усамітнення, міні-бібліотека «Дерево знань».

В умовах карантину, які склалася в країні, педагоги закладу налагодили тісну взаємодію з батьками вихованців – надавалися онлайн-рекомендації вихователем, музичним керівником, медичною сестрою.

До проведення розважально-святкових заходів ми підходимо з урахуванням останніх освітніх тенденцій, створюємо відеоролики з привітаннями:
«До дня працівників лісового господарства», «День працівника освіти»,
«День працівників культури», години музикування, арт-терапевтичні заходи, свята: «Осінь – золота пора», «Гості на порозі – Новий рік в дорозі»,  «Мамо, люба мамочко», «Завітали лісові звірята малюків до школи виряджати», музична розвага «Як зима з весною сперечалася».

В період коронавірусної хвороби вихователь та медичний працівник закладу проводять заняття на здоров`язбережувальну тематику.

Колектив закладу взяв активну учать у Всеукраїнському конкурсі «Книги – наші друзі».

Головним пріоритетом у практиці роботи нашого ДНЗ на сучасному етапі є співпраця з родиною: гуманізація стосунків між членами родини та працівниками дошкільного закладу, активне залучення сім᾽ї до освітнього процесу.

Наш колектив добре розуміє, що успіх як у справі догляду і утримання малят в дитячому садку, так і в справі забезпечення повноцінного розвитку й виховання кожного, можна досягти лише в тісній співпраці з родиною малюка.

  • m20210601_104316
  • mIMG-2c7cc6106bae5063ff440619b31905c6-V
  • m_viber_2021-02-17_20-36-10
  • m_viber_2021-03-04_16-44-22
  • m_viber_2021-03-05_16-12-24
  • m_viber_2021-03-05_16-26-03


 

Go to top