ukhybezh-CNzh-TWnleneoetkadeitlvltnopl


Конструктори LEGO на сьогоднішній день є незамінним матеріалом для занять у дошкільних установах. В Старогутянському ДНЗ LEGO використовується практично на всіх видах занять. Для педагогічного процесу LEGO-технологія цікава тим, що, базуючись на інтегрованих принципах, об'єднує в собі елементи гри та експериментування. Ігри з LEGO виступають засобом дослідження та орієнтації дитини в реальному світі. Використання конструктора LEGO дозволяє вчитися граючи і навчатися в грі, яка є найважливішим супутником дитинства.

Для педагогічного колективу нашого закладу використання LEGO- конструктора є чудовим засобом для всебічного розвитку здобувачів дошкільної освіти, що забезпечує інтеграцію різних видів діяльності.

За допомогою конструктора LEGO вирішуються завдання освітньої діяльності з дошкільниками за наступними напрямками:
1. Розвиток дрібної моторики рук, стимулюючи в майбутньому загальний мовленнєвий розвиток і розумові здібності.
2. Навчання правильному і швидкому орієнтуванню в просторі.
3. Отримання математичних знань про рахунок, форму, пропорції, симетрію.
4. Розширення своїх уявлень про навколишній світ, архітектуру, транспорт, ландшафт.
5. Розвиток уваги, здатності зосередитися, пам'яті, мислення.

Конструкції з LEGO є гарним матеріалом для театралізованих ігор, в яких ігрові дії обумовлені сюжетом і зміст обраного літературного твору. У дитини з'являється можливість створити власний образ колобка або вовка, наділити свій персонаж тими якостями, якими він забажає. Природно, що дітям необхідна допомога педагога в оволодінні не тільки театралізованою грою, а й у створенні LEGO-персонажа. Для цього використовуються методи показу іграшки, картинки, надання цілеспрямованої допомоги, бесіда.

Згодом діти починають створювати цікаві споруди і декорації, передаючи своє ставлення до них, вибирають різні LEGO-елементи для окремих частин тіла героїв, підкреслюючи їх індивідуальні якості.

Театралізовані ігри зі створеними LEGO-персонажами дуже подобаються дітям: вони створюють умови для розвитку мовлення, творчості, сприятливо впливають на емоційну сферу дитини. І народжуються казки: Жила була коробка… Так починається казка про деталі конструктора LEGO. Потім казка «Де ми будемо жити?» Про те, як правильно скріплювати деталі.

Сучасна педагогіка з дидактичної поступово стає розвиваючою. Це означає, насамперед те, що не тільки психологи, але й педагоги-практики починають усвідомлювати та бачити результати своєї виховної та освітньої діяльності у всебічному розвитку особистості кожної дитини.  

Отже, використання конструкторів LEGO в освітньому процесі дозволяє в цілому підвищити рівень комунікативної компетентності дітей, формує уявлення дітей про навколишній світ, та їх відношення до тієї або іншої проблемної ситуації, сприяє навичкам активної та творчої колективної взаємодії, розвитку творчого потенціалу дітей і підвищенню рівня їх соціальної адаптації.

Даний конструктор був обраний не випадково, тому що LEGO в перекладі з данської – «розумна гра», а найголовніше, що це яскравий, барвистий, поліфункціональний матеріал, який має великі можливості для пошукової діяльності дітей.


  • m50289658_1988704771426409_7156778334028824576_n
  • m52525536_2004818796481673_3620244813019873280_n
  • m52859357_2006460809650805_7390031900431089664_n
  • m69282476_2140097062953845_4513579486393925632_n
  • m72804849_2163480273948857_605362669569966080_n
  • m75266154_2163480910615460_5981123515984642048_n
  • m75419116_2188094661487418_4908393152487882752_n
  • mIMG_20200220_121519
  • mIMG_20200922_110254
  • mphoto_2021-04-14_16-20-32

Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com