ukhybezh-CNzh-TWnleneoetkadeitlvltnopl

        В умовах воєнного стану надзвичайно важливо забезпечити оперативне, належне та безперервне виконання бюджету.

        Баранівською міською радою приймаються низка швидких, ефективних, оперативних рішень в даному напрямку. Однак, пріоритетність здійснення видатків визначається Державною казначейською службою України відповідно до постанови КМУ від 9 червня 2021 року №590 (із змінами та доповненнями).
        За підсумками січня-липня 2022 року (без урахування міжбюджетних трансфертів з державного бюджету) до загального фонду міського бюджету надійшло 52541,9тис.грн., що становить 59,8 відсотки до затвердженого плану на звітний період або міським бюджетом недоотримано 35350,8 тис. грн.
      Надходження податку на доходи фізичних осіб із заробітної плати у січні-липні 2022 року становили 28811,0тис.грн. У певній мірі компенсатором втрат є податок з грошового забезпечення військовослужбовців, якого надійшло 4347,7тис.грн.
             Надходження по рентній платі за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування – 266,4тис.грн.
           Надходження єдиного податку склало 639,6тис.грн. Нагадуємо, що Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану" від 15.03.2022 р. №2120-IX визначено, що сплата єдиного податку для ФОП 1-ї та 2-ї груп спрощеної системи оподаткування є добровільною,  але не відміненою.
           Разом з тим, на 95,2тис.грн. або на 7,9 відсотки зменшилися надходження рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування).
           На 595,0тис.грн. або на 12,5 відсотків, в порівнянні з відповідним періодом 2021 року, зменшилися надходження плати за землю: в т. ч. земельного податку з юридичних осіб надійшло менше на 109,1тис.грн., орендної плати з юридичних осіб – на  195,0тис.грн., земельного податку з фізичних осіб – на 145,2тис.грн., орендної плати з фізичних осіб – на 145,7тис.грн. Станом на 01.08.2022 року   надходження земельного податку становили 4150,8тис.грн., що складає 79,3 відсотків до затвердженого плану і бюджетом міста  недоотримано 1084,2тис.грн.
Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану" від 15.03.2022р. №2120-IX визначено, що на період з 1 березня 2022 року по 31 грудня року, наступного за роком, у якому припинено або скасовано воєнний, надзвичайний стан, не нараховується та не сплачується плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки (земельні частки (паї), що розташовані на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, або на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями російської федерації, та перебувають у власності або користуванні, у тому числі на умовах оренди, фізичних або юридичних осіб, а також за земельні ділянки (земельні частки (паї), визначені обласними військовими адміністраціями як засмічені вибухонебезпечними предметами та/або на яких наявні фортифікаційні споруди.
       Звертаємо увагу на те, що перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих збройними формуваннями російської федерації, визначено наказом Мінінтеграції від 27.07.2022 №169. В переліку визначеному в цьому наказі Баранівська міська територіальна громада відсутня. Тому, офіційні підстави до не нарахування та несплати плати за землю з причин воєнного стану на території Житомирської області наразі відсутні. А, отже всім юридичним та фізичним особам, які мають в користуванні земельні ділянки просимо сплатити належні бюджету суми, що покращить стан фінансування відповідних видатків.
         Щодо  акцизного податку з вироблених в Україні та ввезених на митну територію України підакцизних товарів (пальне) то в зв’язку з встановленням ставки податку в розмірі 0%, втрати міського бюджету до кінця року складуть близько 2500тис.грн.  
    За липень 2022 року надійшли трансферти з державного та інших місцевих бюджетів (100%), а саме:
-    Базова дотація – 2102,5тис.грн.
-    Освітня субвенція – 2262,3тис.грн.
-    Інша субвенція – 31,0тис.грн.
          За липень поточного року здійснено видатки в сумі 9335,5тис.грн., а саме:
-    Оплата праці з нарахуваннями – 8684,6тис.грн. (93,0% до загальних видатків та 81,9% до планових показників);
-    Оплата за спожиті енергоносії – 346,6тис.грн. (3,7% до загальних видатків та 54,8% до планових показників);
-    Інші видатки – 304,3тис.грн. (3,3% до загальних видатків та 21,5% до планових показників).
           Крім того, в липні поточного року проведено видатки спеціального фонду (бюджету розвитку), а саме:
-    Погашення кредиту НЕФКО – 474,3тис.грн., відповідно до кредитного договору від 29.12.2017 №ESC 4/17;
-    Погашення заборгованості за капітальний ремонт вул.Звягельська в м.Баранівка згідно рішення суду – 2791,7тис.грн., відповідно до договорів №176 та №180 від 15.04.2020 року.
        Станом на 01.08.2022 року рахується кредиторська заборгованість в сумі 3692,5тис.грн., а саме:
-    Оплата праці з нарахуваннями – 2594,8тис.грн.
-    Оплата за спожиті енергоносії – 17,8тис.грн.
-    Інші видатки – 1079,9тис.грн.
        Висловлюємо щиру подяку керівникам підприємств, установ та організацій, приватним підприємцям, які в період війни  забезпечують належну сплату податків та зборів та надіємося на подальшу плідну співпрацю.  

Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com