10 вересня 2018 року в приміщенні Баранівської міської ради відбулося перше засідання новоствореної комісії з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення.

До складу Комісії увійшли представники наступних організацій: Баранівська міська рада, Управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, Баранівська районна філія Житомирського ОЦЗ, Баранівське відділення Новоград-Волинської ОДПІ ГУ ДФС, Баранівський районний сектор Управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області, Баранівське відділення поліції Новоград-Волинського ВП ГУНП в Житомирській області.

Під час роботи члени комісії обговорили шляхи забезпечення державних гарантій у сфері праці, підвищення рівня соціальної захищеності найманих працівників та відповідальності роботодавців за використання їх праці, запобігання проявів «тіньової» зайнятості. Однією із форм роботи комісії Положенням передбачено проведення рейдів у місцях здійснення господарської діяльності на предмет виявлення правопорушення чинного трудового законодавства. Зазначено необхідність участі громадськості щодо вирішення питань унеможливлення порушень законодавства про працю та зайнятість населення. З цією метою прийнято рішення щодо створення телефону довіри, скриньки довіри, про які після впровадження буде повідомлено громадян.

До речі, в штаті Управління соціального захисту населення Баранівської міської ради працює інспектор з питань праці та соціально-трудових відносин. Даний спеціаліст може надати роз’яснення, щодо дотримання вимог законодавства про працю, як роботодавцям так і найманим працівникам.

Просимо громадськість не бути байдужими та сприяти виведенню заробітної плати та зайнятості населення з «тіньового» сектора економіки та їх легалізації.

Go to top