Баранівська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу фінансів Баранівської міської ради 

Вимоги до претендентів: громадянство України, вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю «Облік і аудит» (начальник відділу фінансів),
вільне володіння державною мовою, стаж роботи  на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

1.    Заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленим законодавством обмеження щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження.
2.    Заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками.
3.    Дві фотокартки розміром 4x 6 см.
4.    Копії документів про освіту.
5.    Копія документа, який посвідчує особу.
6.    Довідка про допуск до державної таємниці (у разі наявності).  
7.    Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що охоплює попередній звітний рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).
8.    Копія трудової книжки.
9.    Копія військового квитка (для військовослужбовців та військовозобов’язаних).

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом  організаційно-кадрової роботи Баранівської міської ради
 Документи для участі у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: м. Баранівка, вул. Соборна, 20 (2-й поверх каб. №3).



Go to top